New healty life

 

hejsan
ja, jag vet att jag är en usel bloggare som aldrig uppdaterar.
men jag har inte haft ork och lust denna veckan.
mycket har hänt denna veckan, både bra och dåliga saker.
men men.
det ska jag inte skriva i bloggen.
just nu styrke tränar jag här hemma.
skönt att få ut all frustration och dåliga saker.
så man blir en helt ny människa, lixom
idag ska jag inte göra mycket, bara sitta och kolla på tv och styrketräna ^^
hur mår alla ni där ute? :)

syster duschar, och sen skulle typ D komma till oss.
jag vet inte om han ska det.
haha!

jaja, uppdaterar mer ikväll.

Love
Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

‎[__] <--- detta är min carebox, ser du att den är tom?

2011-01-23 @ 12:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0